مدیر آموزش و پرورش بویراحمد ؛ هر معلم باید ۵ ساعت در هفته برنامه لایو در شبکه شاد داشته باشد

مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت ؛ درخصوص فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد معلمان ، مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند . به گزارش پیک ملت ، کورش دلشاد در اولین جلسه شورای معاونین درروزهای نخستین دی ماه سال

کد خبر : 16208
تاریخ انتشار : شنبه ۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
مدیر آموزش و پرورش بویراحمد ؛ هر معلم باید ۵ ساعت در هفته برنامه لایو در شبکه شاد داشته باشد

مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت ؛ درخصوص فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد معلمان ، مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند .

به گزارش پیک ملت ، کورش دلشاد در اولین جلسه شورای معاونین درروزهای نخستین دی ماه سال جاری در دفتر مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد افزود؛ با توجه به تراکم جمعیت دانش آموزان و فرهنگیان متاسفانه دارای مشکلات فراوانی در حوزه‌های مختلف هستیم.

دلشاد بیان داشت : در خصوص مصاحبه با مشکلات در حوزه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با رسانه‌ها و خبر گزاری ها خصوصاً در بحث آسیب های اجتماعی، مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در حوزه های مختلف مصاحبه ها ی لازم را انجام می‌دهند و اطلاع رسانی از طریق روابط عمومی اداره صورت میگیرد لذا دیگر همکاران و فرهنگیان حق مصاحبه در خصوص آسیب های اجتماعی را با رسانه ها ندارند.

وی افزود: خوشبختانه اطلس دانش آموزی در مدارس ما موفقیت آمیز بوده عملکرد مدارس شهرستان بویراحمد در این خصوص جالب و قابل تقدیر می‌باشد. و همکاران عزیز در هر ارزیابی و یا بازدیدی که از مدارس مختلف داشته باشیم اطلس دانش آموزان مورد ارزیابی قرار گیرد.

دلشاد با اشاره به فعالیت های آموزشی و پرورشی در شبکه شاد تصریح کرد: معلمان و مربیان و مشاوران باید در هفته پنج ساعت به صورت آنلاین با دانش آموزان خود در ارتباط باشند . و در خصوص برگزاری امتحانات در نوبت اول طبق نظر ستاد کرونایی شهرستان تصمیمات لازم اتخاذ میگردد.

دلشاد گفت : بسته تحولی مدرسه خوانا یک بسته بسیار خوب که کمیته مربوطه در مدارس تشکیل میگردد وکلیه همکاران در مدارس ملزم به اجرا ی این بسته تحولی مدرسه خوانا هستند.
دلشاد خاطر نشان داشت: کارگروه فضا و املاک تشکیل گردد و اسناد فضاهای آموزش ، فرهنگی، ورزشی، در آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد باید به صورت تک برگی در بیایید . و همچنین املاک فاقد سند شناسایی، و در زمان مقتضی برای آنها سند صادر گردد.و تمامی مدارس که نیاز به تعمیر و تجهیز دارند و از نظر سیستم گرمایشی و سرمایشی دچار مشکل هستند شناسایی و اولویت بندی برای حل مشکلاتشان تلاش جدی صورت گیرد.
مدیر اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد  در پایان ایراد نمود: متاسفانه در خصوص طرح آجر به آجر موفقیت های ضعیفی داشتیم باید تلاش گردد در این طرح مشارکت جدی‌تری انجام گیرد و تلاش می کنیم که مجمع خیرین فرهنگیان شهرستان بویراحمد تشکیل گرددو شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و همچنین روستاهای فاقد اینترنت به زودی انجام میگیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.