بستری شدن ۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش شمار جانباختگان

  رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۳۶۹ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد. به گزارش پیک ملت ؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی

کد خبر : 15690
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
بستری شدن ۱۱۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش شمار جانباختگان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید۱۹ استان به ۳۶۹ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه یک هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

به گزارش پیک ملت ؛ دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۲۷۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۹ بیمار در بخش های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۱۹ هزار و ۲۵۹ نفر بهبود یافته گزارش شده است.(۸۹ درصد ).

وی اذعان داشت: امروز ۲۷۲ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۳۸ درصد موارد مثبت بودند و عمده موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد ۴۵ درصد، کهگیلویه ۱۵ درصد ،دنا ۱۴ درصد و گچساران ۱۰ درصد هستند.

دکتر یزدان پناه گفت: درست است که‌ ما با سیر نزولی آمار مبتلایان مواجه شدیم و این را مدیون همکاری مردم هستیم. اما باید توجه داشت که با ساده انگاری نباید از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی کاسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها و شست و شوی مداوم دست ها هرگز فراموش نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.