کارگاه آموزش مجازی “اصول و فنون بازاریابی” در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی رایگان “اصول و فنون بازاریابی”با هدف بالا بردن توان فروش افراد شاغل در بازار خصوصا زنان کارآفرین و دارای مشاغل کوچک خانگی خبر داد. به گزارش پیک ملت، نادیا صداقت بیان داشت: کارگاه آموزشی رایگان “اصول و فنون بازاریابی” روز پنج شنبه ۲۰

کد خبر : 15485
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵
کارگاه آموزش مجازی “اصول و فنون بازاریابی” در کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری کارگاه آموزشی رایگان “اصول و فنون بازاریابی”با هدف بالا بردن توان فروش افراد شاغل در بازار خصوصا زنان کارآفرین و دارای مشاغل کوچک خانگی خبر داد.

به گزارش پیک ملت، نادیا صداقت بیان داشت: کارگاه آموزشی رایگان “اصول و فنون بازاریابی” روز پنج شنبه ۲۰ آذرماه ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ ، با مشارکت دفتر امور زنان و خانواده و پارک علم و فناوری استان برگزار خواهد شد.
وی هدف از اجرای چنین برنامه های آموزشی را بالا بردن توان فروش افراد شاغل در بازار خصوصا زنان کارآفرین و دارای مشاغل کوچک خانگی دانست و افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم گام موثری در بالا بردن فروش این مشاغل داشته باشیم و از این زنان حمایت کنیم.
صداقت رونق کسب و کارزنان و بهبود شرایط اقتصادی خانوارها را از جمله عوامل موثر بر کم شدن دغدغه های خانواده عنوان کرد و با اشاره به اهمیت توجه به مشاغل خانگی و تجربه کارآفرینان و معرفی زنان کارآفرین بیان داشت: تقویت شبکه های دیجیتالی و بازاریابی‌های مجازی به ویژه در شرایط فعلی پاندمی کووید ۱۹ بسیار مهم است.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دوره مجازی مذکور اضافه کرد: کسانی که مایل هستند در این کارگاه آموزشی شرکت کنند، می توانند با ورود به لینک kbstp.ir/u/33 اقدام به ثبت نام نمایند.
وی گفت: این دوره رایگان است و شرکت در آن در جهت بالا بردن مهارت های لازم و تخصصی را به تمام علاقمندان پیشنهاد می دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.