تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم،اصناف و بازاریان

  استاندار از همراهی خوب و همه جانبه اصناف و بازاریان و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی تقدیر کرد. به گزارش پیک ملت؛  حسین کلانتری ،با ابراز نگرانی از رعایت نکردن عده ای متخلف و قانون شکن، که معیشت مردم را به خطر می اندازد افزود؛ مردم باید از کسانی

کد خبر : 15324
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
 تقدیر ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم،اصناف و بازاریان

 

استاندار از همراهی خوب و همه جانبه اصناف و بازاریان و رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی تقدیر کرد.

به گزارش پیک ملت؛  حسین کلانتری ،با ابراز نگرانی از رعایت نکردن عده ای متخلف و قانون شکن، که معیشت مردم را به خطر می اندازد افزود؛ مردم باید از کسانی که با بی مبالاتی، ساده انگاری و بی‌خیالی شرایط را تغییر می دهند و معیشت و درآمد مردم را به خطر می اندازند، شاکی باشند.

استاندار بیان داشت ؛ نباید معیشت ، کاسبی ،زندگی و سلامت اکثریت مردم، قربانی ساده انگاری و بی توجهی تعدادی شود.

کلانتری با اعلام این موضوع که با رعایت دستورالعمل‌ها و مشارکت عمومی ، وضعیت شهرستان بویراحمد و دیگر شهرستانها بهتر می شود گفت ؛ طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به خوبی و با مشارکت مردم و دستگاههای اجرایی و متولیان به خوبی در جای جای استان در حال اجراست.

استاندار همچنین از همت و تلاش همه نیروهای نظامی ،انتظامی، سپاه پاسداران،نیروهای قضایی،اطلاعاتی، بسیج، کادر بهداشت و درمان،سازمان صمت، تعزیرات، هلال احمر، صداوسیما و همه رسانه ها، ارشاد اسلامی ، فرمانداران، بخشداران ، شهرداران، دهیاران و شوراها صمیمانه تشکر و تصریح کرد ؛ رنگ بندی شهرها سراسری و بر اساس شاخص های کارشناسی شده برای کل کشور اعلام میشود.

استاندار با اشاره به این موضوع که  هیچ مقام ملی یا استانی اختیار تغییر رنگ بندی وضعیت شهرها راندارد. ابراز داشت ؛ ما می‌توانیم با کار،تلاش و رعایت همه جانبه دستورالعمل ها توسط مردم عزیز، شرایط بهبود رنگ بندی را فراهم کنیم تا بازگشایی گروههای شغلی بیشتری امکانپذیر شود. و خوشبین هستیم با همکاری آحاد مردم عزیز تا آخر هفته شاهد بهبود شاخص ها و تغییر وضعیت باشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.