پیام رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دانشمند هسته ای محسن «فخری زاده»

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت  دانشمند هسته ای کشور شهید دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر نمود. به گزارش پیک ملت متن پیام محمد هادی یزدانپناه به شرح زیر است. بسم‌الله الرحمن الرحیم “من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من

کد خبر : 14998
تاریخ انتشار : شنبه ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۳۲
پیام رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت دانشمند هسته ای محسن «فخری زاده»

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت  دانشمند هسته ای کشور شهید دکتر محسن فخری زاده پیام تسلیتی صادر نمود.

به گزارش پیک ملت متن پیام محمد هادی یزدانپناه به شرح زیر است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم
“من المومنین رجال صدقوا ما عاهدو الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظرو ما بدلو تبدیلا”

بار دیگر دستان پلید جنایتکاران، از آستین چرکین خباثت ناجوانمردانه جامعه علمی و پژوهشی و دفاعی کشور را از وجود یکی از فرهیخته‌ترین و عزیزترین دانشمندان این دیار و پدر صنعت هسته ای کشور شهید دکتر”محسن فخری زاده” محروم نمود.

جنایتکارانی که گمان می‌برند با دستمایه قراردادن ترور و خشونت عریان می‌توانند مانعی در برابر رشد و بالندگی فرهیختگان و نخبگان این سرزمین ایجاد نمایند سخت در اشتباهند.

بدون تردید مشعل فروزان فرزانگی و معرفت بیش از پیش از وجود نامیرای آن اندیشمند فرید و یگانه زبانه خواهد کشید و پرتو خواهد افشاند.

دشمنان باید بدانند که با حذف یکی از ثمرات شجره طیبه انقلاب نخواهند توانست مانع رشد و بالندگی فرزندان این مرز و بوم گردند چرا که رویش و زایش این گلستان را پایانی نیست و به فضل الهی دَه‌ها و هزاران گل دیگر از این بوستان خواهد رویید و اهریمنان شیطان صفت به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظّم رهبری،ملّت شهید پرور ایران ،همکاران ،شاگردان به ویژه خانواده گرانقدر آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و علوّ درجات آن شهید سعید و صبر و اجر بازماندگان را از خداوند متعال مسألت میکنم.

“محمدهادی یزدان پناه”
رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

کریمی شنبه , 8 آذر 1399 - 18:11

واقعا حیف شد.
ترور دانشمندان علمی کار شیطان صفتان هست.
لعنت خدا بر شیاطین روزگار