رییس بیمارستان شهید جلیل یاسوج رتبه اول جشنواری خاطره نویسی عهد جانانه را کسب کرد

دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج و زهرا ارسلانی دانشجوی مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته تحصیلی مامایی دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم جشنواره کشوری “خاطره‌نویسی عهدجانانه” به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شدند. به

کد خبر : 14673
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۲
رییس بیمارستان شهید جلیل یاسوج رتبه اول جشنواری خاطره نویسی عهد جانانه را کسب کرد

دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهدای دولت آباد و بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل یاسوج و زهرا ارسلانی دانشجوی مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته تحصیلی مامایی دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج به ترتیب موفق به کسب مقام اول و دوم جشنواره کشوری “خاطره‌نویسی عهدجانانه” به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز شدند.

به گزارش پیک ملت ؛ دکتر سعید جاودان سیرت، سرپرست بیمارستان معین کرونا استان کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره سه اثر برگزیده داشته و مقام اول کشوری در بخش هیئت علمی و زهرا ارسلانی دانشجوی مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته تحصیلی مامایی با یک اثر مقام دوم در بخش دانشجویی را کسب کردند و در مراسم اختتامیه جشنواره که به صورت وبینار در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۹ با حضور سرکار خانم دکتر سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، روسای دانشگاه ها و معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و برگزیدگان جشنواره برگزار گردید، تندیس و لوح سپاس خود را دریافت کردند.

فراخوان جشنواره کشوری خاطره نویسی «عهد جانانه» از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ابتدای امسال منتشر شد و آثار بسیاری از سراسر کشور جمع آوری گردید.

این جشنواره ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظر گرفته شده و محورهای آن شامل خاطرات کادر درمان در مراکز درمانی و بهداشتی، خاطرات دانشجویان در خط مقدم مقابله با کرونا، خاطرات دانشجویان از فعالیت‌های فرهنگی و جهادی، خاطرات کارکنان و دانشجویان نظام سلامت در دوران بیماری، خاطرات خانواده کادر درمان در دوران شیوع بیماری بود.

لازم به ذکر است اثر منتخب جشنواره بخشی از خاطرات دکتر سعید جاودان سیرت، پزشک متخصص بیماری های عفونی و تب دار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و سایر برگزیدگان می باشد که در مرحله نگارش و تدوین است و در آینده ای نزدیک توسط انتشارات ملی سوره مهر حوزه هنری به چاپ ملی خواهد رسید.

یادآور می شود، جشنواره ملی “خاطره نویسی عهد جانانه” که با هدف فرهنگ‌سازی در راستای مقابله با ویروس کرونا در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار و با توجه به مشغله کادر سلامت کشور همراهی خوبی با این جشنواره صورت گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.