درخشش اعضای کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه بین‌المللی نقاشی “دست‌های پاک”

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» شامگاه روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در فضای مجازی معرفی شدند. به گزارش پیک ملت به نقل از روابط عمومی ، در این مراسم که ‌طاهره طهماسبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی حضور

کد خبر : 14365
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
درخشش اعضای کانون پرورش فکری کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه بین‌المللی نقاشی “دست‌های پاک”

برگزیدگان مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» شامگاه روز دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ در فضای مجازی معرفی شدند.

به گزارش پیک ملت به نقل از روابط عمومی ، در این مراسم که ‌طاهره طهماسبی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی و ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی حضور داشتند، پیام محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون به صورت ویدئویی پخش شد.

بر اساس این خبر، بیش از ۹هزار اثر از ایران و ۵ قاره جهان و ۲۷ کشور در مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان «دست‌های پاک، نجات‌بخش زندگی» ارائه شد که از این تعداد ۱هزار و ۷۰۰ اثر به مرحله داوری پایانی راه پیدا کردند.

“مریم براتی” عضو مرکز شماره یک یاسوج (دیپلم افتخار) “زهرا عادل نسب” عضو مرکز کبکیان (دیپلم افتخار) “ابوالفضل براتی” عضو مرکز شماره دو یاسوج (برنز) “الناز امین زاده” عضو مرکز شماره یک گچساران (دیپلم افتخار) از کانون استان کهگیلویه و بویراحمد از برگ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.