فرماندار ممسنی: پایدارترین امنیت با مشارکت همگان حاصل می شود / تقدیر فرماندار ممسنی از پرسنل نیروی انتظامی

  پیک ملت ، فرماندار ممسنی گفت :امنیت مهم ترین مولفه توسعه ی هر جامعه ای است و پایدارترین نوع آن با مشارکت عمومی حاصل می شود . وی که در دیدار با فرمانده و مسولین پلیس های تخصصی منطقه انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی صحبت می کرد افزود :تمامی تلاش دشمنان نظام

کد خبر : 13816
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۸
فرماندار ممسنی:  پایدارترین امنیت با مشارکت همگان حاصل می شود / تقدیر فرماندار ممسنی از پرسنل نیروی انتظامی

 

پیک ملت ، فرماندار ممسنی گفت :امنیت مهم ترین مولفه توسعه ی هر جامعه ای است و پایدارترین نوع آن با مشارکت عمومی حاصل می شود .

وی که در دیدار با فرمانده و مسولین پلیس های تخصصی منطقه انتظامی شهرستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی صحبت می کرد افزود :تمامی تلاش دشمنان نظام برهم زدن امنیتی است که در کشور عزیزمان ساری و جاری است .

رییس شورای تامین شهرستان ممسنی با تجلیل از خدمات شبانه روزی پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان در حفظ و صیانت از امنیت شهروندان اظهار داشت :تلاش جمعی اعضای شورای تامین که الحمدالله با همراهی خوب مردم اصیل و نجیب شهرستان همراه شده فضای همدلی بی نظیری در منطقه ایجاد کرده است .

ایوبی ابراز داشت :در صورتی که پراکندگی و وسعت و موقعیت خاص جغرافیایی شهرستان همواره مورد نظر بدخواهان بوده ولی هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی و نظامی مانع از هرگونه اقدام مخل امنیت شده است .

فرماندار ممسنی ضمن تصریح بر اهمیت و جایگاه ممتاز رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم در پایداری امنیت شهروندان گفت :همگان وظیفه دارند در این موقعیت حساس که بر اثر تحریم های ظالمانه نظام استکباری ایجاد شده و  با درک شرایط موجود دولت را در سه مولفه اصلی امنیت و سلامت و معیشت مردم یاری دهند تا این دوران نیز با سربلندی نظام و مردم طی گردد .

در این دیدار که اعضای شورای تامین شهرستان ممسنی حضور داشتند با تقدیم لوح تقدیر از زحمات پرسنل خدوم نیروی انتظامی شهرستان قدر دانی شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.