با حضور فرماندار ممسنی؛ کلنگ احداث پایگاه اورژانس ١١۵روستای میشان به زمین زده شد 

  با حضور فرماندار و امام جمعه ،بخشدار ماهور میلاتی ،رییس اورژانس ١١۵شهرستان و جمعی از اعضای شورای اسلامی و دهیاران و اهالی دهستان میشان کلنگ احداث پایگاه اوژانس میشان به زمین زده شد . به گزارش پیک ملت ، داود ایوبی در این آیین  اظهار کرد؛ مجوز احداث ۶پایگاه اورژانس ١١۵در بخش های چهارگانه

کد خبر : 13585
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰:۲۴
با حضور فرماندار ممسنی؛ کلنگ احداث پایگاه اورژانس ١١۵روستای میشان به زمین زده شد 

 

با حضور فرماندار و امام جمعه ،بخشدار ماهور میلاتی ،رییس اورژانس ١١۵شهرستان و جمعی از اعضای شورای اسلامی و دهیاران و اهالی دهستان میشان کلنگ احداث پایگاه اوژانس میشان به زمین زده شد .

به گزارش پیک ملت ، داود ایوبی در این آیین  اظهار کرد؛ مجوز احداث ۶پایگاه اورژانس ١١۵در بخش های چهارگانه شهرستان اخذ شده است که احداث و تجهیز آنها تحول عظیمی در فوریت های پزشکی شهرستان اتفاق خواهد افتاد .

وی افزود :در شهر خومه زار پایگاه اورژانس ١١۵این شهر توسط موسسه خیریه روستاییان و عشایر با بیش از ٨٠درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

داود ایوبی ادامه داد :پایگاه جدید اورژانس ١١۵نوراباد نیز توسط خیر گرانقدار آقای غفاری هفته گذشته توسط استاندار محترم به زمین زده شد که حداکثر طی یکسال آینده احداث می شود .
رییس کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان ممسنی گفت :پایگاه اورژانس ١١۵مهرنجان مرکز بخش جوزار نیز از محل اعتبارات دولتی توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه با بیش از ٣٠درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشد .
وی تصریح کرد؛ پایگاه اورژانس ١١۵دهستان میشان نیز توسط خیر گرانقدر حاج منصور مرادی پدر شهید حسین مرادی و همراهی دیگر خیرین محلی در زمینی به مساحت ۵٠٠متر و با زیربنای ١۵٠متر با پد بالگرد احداث خواهد شد .

فرماندار ممسنی افزود :با توجه به محدودیت های اعتبارات دولتی، برای احداث اورژانس ١١۵در دشت تیرتاج دشمن زیاری و جنجان بخش مرکزی و بردنگان نیز منتظر مساعدت خیرین عزیز در این مناطق می باشیم .

گفتنی است در سفر یک روزه فرماندار و امام جمعه و جمعی از مسولان شهرستان ممسنی به بخش ماهور میلاتی ضمن حضور در گلزار شهدا و مسجد روستای میشان و دیدار با مردم از پاسگاه انتظامی روستای میشان ،گازرسانی روستای تلخاب بازدید و با حضور در منزل روحانیون مستقر در شهر بابامنیر و روستای برم سیاه از زحمات انها در طول سال و به ویژه در ماههای محرم وصفر قدردانی به عمل آمد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.