احداث ۱۰کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق در دو شهرستان باشت و دنا

۱۰ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در شهرستان های باشت و دنا استان کهگیلویه و بویراحمد احداث و اصلاح شد. به گزارش پیک ملت ،” احمد رضایی” مُدیر برق شهرستان باشت از احداث و اصلاح سه کیلومتر شبکه فشارضعیف باهدف تامین برق پایدار در محلات علی اکبر جوان و معلم های

کد خبر : 13578
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
احداث ۱۰کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف برق در دو شهرستان باشت و دنا

۱۰ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط و ضعیف برق در شهرستان های باشت و دنا استان کهگیلویه و بویراحمد احداث و اصلاح شد.

به گزارش پیک ملت ،” احمد رضایی” مُدیر برق شهرستان باشت از احداث و اصلاح سه کیلومتر شبکه فشارضعیف باهدف تامین برق پایدار در محلات علی اکبر جوان و معلم های یک تا چهار شهر باشت مرکز این شهرستان خبرداد.

وی با بیان اینکه ۸۲۰ متر از شبکه های فشار متوسط نیز در این شهرستان اصلاح شده است، اظهارداشت: ۹ دستگاه ترانسفورماتور و ۱۱۰ عدد روشنایی معابر نیز در این پروژه احداث شده است.

مُدیر برق شهرستان باشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۱۵ میلیارد ریال ذکر و خاطرنشان کرد: جلوگیری از نوسانات برق، پایداری شبکه ها، کاهش نرخ تلفات انرژی و رفع ضعف ولتاژ از مهمترین اهداف اصلاح و احداث شبکه های فشار ضعیف برق و متوسط بوده است.

تعمیر هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط در شهرستان دنا

مُدیر برق شهرستان دنا هم از تعمیر هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط در این شهرستان در هفته جاری خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان،” حسین صیادی ” گفت: با مشارکت چهار اکیپ عملیاتی و اتفاقاتی و باهدف تامین برق پایدار، هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط برق در برخی از مناطق شهری و روستایی این شهرستان تعمیر و اصلاح شده است.

وی افزود: احداث ۲ اصله پایه فشار متوسط، تعویض مقره های ۱۰ اصله پایه معیوب و چرخ زدن ۲ کیلومتر از شبکه های فشار متوسط برق نیز همزمان با اجرای این پروژه انجام گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.