پیام فرماندار ممسنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرماندار ممسنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر نمود. به گزارش پیک ملت ؛ متن پیام داوود ایوبی به شرح زیر است . بسم الله الرحمن الرحیم امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران، مرهون تلاش ها و رشادت کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که همواره با از خود گذشتگی

کد خبر : 13458
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۸:۱۹
پیام فرماندار ممسنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی

فرماندار ممسنی به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریکی صادر نمود.

به گزارش پیک ملت ؛ متن پیام داوود ایوبی به شرح زیر است .

بسم الله الرحمن الرحیم
امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران، مرهون تلاش ها و رشادت کلیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که همواره با از خود گذشتگی این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران اسلامی فراهم نموده اند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برقراری نظم و امنیت داخلی و فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده دارد و همیشه ثابت کرده است که به عنوان یار و یاور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمت صادقانه کوتاهی نکرده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی که زبان و قلم از توصیف فداکاری و رشادت های آنان قاصر است و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های ارزنده و عملکرد مؤثر فرمانده انتظامی و کلیه نیروها، کارکنان و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان که با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند بخشنده مهربان با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت شهرستان را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند، تقدیر و تشکر می نمایم.

امیدوارم که تلاشگران عرصه نظم و امنیت در جامعه، با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) در ادامه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته موید و منصور بوده و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) همواره پر صلابت و مصمم در پیشبرد اهداف عالی ایران اسلامی و تامین امنیت شهروندان اصیل و نجیب شهرستان موفق باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.