پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی آسفالت خیابان های نجف آباد/ ۱۱ میلیارد ریال تا کنون هزینه شده است

۱۱ میلیارد ریال برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد هزینه شد. معاونت بازآفرینی شهری راه و شهرسازی گفت: ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری راه و شهرسازی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف اباد هزینه شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، سیاوش رشته دراز

کد خبر : 13393
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۹:۳۱
پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی آسفالت خیابان های نجف آباد/ ۱۱ میلیارد ریال تا کنون هزینه شده است

۱۱ میلیارد ریال برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد هزینه شد.
معاونت بازآفرینی شهری راه و شهرسازی گفت: ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات بازآفرینی شهری راه و شهرسازی برای اجرای طرح بازآفرینی شهری در نجف اباد هزینه شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد، سیاوش رشته دراز افزود:پروژه آسفالت و جدول گذاری محله نجف آباد در قالب طرح باز افرینی شهری با حمایت ویژه استانداری و همراهی اداره راه و شهرسازی هم اکنون بیش از۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و بزودی به پایان می‌رسد
رشته دراز تصریح: در همین راستا در طی این ۱۴ هزار۱۳۶ مترمربع زیرسازی آسفالت محله نجف اباد در قالب طرح بازآفرینی شهری انجام خواهد شد.
رشته دراز بابیان اینکه سال جاری به علت بارندگی‌های زیاد شاهد آب‌گرفتگی معابر و شرایط نامناسب موجود در این محله بودیم ، افزود: در این راستا و به جهت رعایت و رفاه حال مردم در فصل بارش پیش رو ، بیش از ۱۰۰۰ متر جدول گذاری برای رفع این مشکل در محله نجف آباد همزمان با آسفالت معابر اجرا شد.
وی ساماندهی برخی از محلات اعم از جدول گذاری و آسفالت را در قالب طرح بازآفرینی شهری در کنار سایر پروژه های عمرانی از الویت های کاری راه و شهرسازی برشمرد و تاکید کرد: خوشبختانه تا کنون توانسته ایم در سایه تلاشهای مدیر کل محترم راه و شهرسازی و همکارانم در حوزه باز آفرینی شهری پاسخگوی بسیاری از درخواست ها در محله های هدف باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.