امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ به بانوی مصدوم در منطقه صعب العبور کهگیلویه

  رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد از امداد رسانی به یک خانم مصدوم در شرایط دشوار در منطقه صعب العبور کهگیلویه خبرداد. به گزارش پیک ملت ، محسن جلیل گفت: شب گذشته  راس ساعت ۱:۳۰ بامداد، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ دهدشت، مبنی بر نجات خانم ۵۰ ساله ای که در منطقه دل افروز از

کد خبر : 11566
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
امداد رسانی اورژانس ۱۱۵ به بانوی مصدوم در منطقه صعب العبور کهگیلویه

 

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه وبویراحمد از امداد رسانی به یک خانم مصدوم در شرایط دشوار در منطقه صعب العبور کهگیلویه خبرداد.

به گزارش پیک ملت ، محسن جلیل گفت: شب گذشته  راس ساعت ۱:۳۰ بامداد، طی تماس با اورژانس ۱۱۵ دهدشت، مبنی بر نجات خانم ۵۰ ساله ای که در منطقه دل افروز از توابع بخش دیشموک، دچار مصدومیت و خونریزی شدید در ناحیه ران شده بود، بلافاصله پایگاه اورژانس جاده ای دیشموک به منطقه اعزام شد.

جلیل با بیان اینکه، منطقه در مکانی کوهستانی واقع شده بود افزود: به علت صعب العبور بودن امکان ادامه مسیر با آمبولانس نبود، و با توجه به عدم امکان استفاده از بالگرد اورژانس در شب و خونریزی شدید مصدوم، هم چنین بروز عواقب احتمالی در اثر خونریزی، تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به صورت پیاده به سمت محل حادثه ادامه مسیر دادند.
جلیل ادامه داد: بعد از حدود ۴ ساعت پیاده روی شبانه و به صورت مداوم، در نهایت تکنسین های اورژانس به محل حادثه رسیدند و برای مصدوم اقدامات درمانی و حمایتی اولیه لازم را انجام دادند.
وی ابراز داشت: در ادامه مسیر بازگشت که به مدت ۵ ساعت طول کشید، در نهایت مصدوم که با برانکارد به پایین انتقال داده شده بود با حال عمومی مساعد تحویل درمانگاه دیشموک داده شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد یاوری سه شنبه , 25 شهریور 1399 - 19:40

خداقوت و خسته نباشید خدمت نیروهای خدوم و زحمتکش ۱۱۵
واقعا دست مریزاد🌹🌹🌹🌹