تجمع اعتراضی مردم یاسوج در واکنش به اقدام توهین علیه پیامبر (ص)

تجمع اعتراضی مردم یاسوج در واکنش به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص)، فردا مقابل مصلی برگزار می‌شود. به گزارش پیک‌ملت ،طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فردا همزمان با سراسر کشور مردم یاسوج نیز در پی‌ اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند. رئیس

کد خبر : 11287
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
تجمع اعتراضی مردم یاسوج در واکنش به اقدام توهین علیه پیامبر (ص)

تجمع اعتراضی مردم یاسوج در واکنش به توهین مجله فرانسوی به پیامبر اکرم (ص)، فردا مقابل مصلی برگزار می‌شود.

به گزارش پیک‌ملت ،طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فردا همزمان با سراسر کشور مردم یاسوج نیز در پی‌ اعتراض به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) تجمع اعتراض آمیز برگزار می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه اهانت بی شرمانه نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر (ص) توهین به عقاید و مقدسات یک میلیارد مسلمان در جهان است، گفت: این اقدام نشانه کینه و دشمنی غرب با اسلام و مسلمانان است و کشورهای اسلامی باید این اقدام را محکوم کنند.
حجت الاسلام خاضع افزود: این مراسم فردا پنجشنبه ۲۰ شهریور ما از ساعت ۱۰ صبح در مقابل مصلی شهر یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان و همچنین با رعایت تمامی نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.
گفتنی است استفاده از ماسک برای شرکت کنندگان در این تجمع الزامی است.
نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» Charlie Hebdo اخیراً در اقدامی گستاخانه کاریکاتورهای جنجالی موهن درباره پیامبر گرامی اسلام (ص) را بازنشر کرد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.