فرمانده سپاه فتح استان؛ ۲ هزار بسته اموزشی بین دانش اموزان نیازمند توزیع می شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار بسته کمک آموزشی در قالب کمک‌های مومنانه از طرف گروه‌های جهادی خبر داد. به گزارش پیک ملت ، سردار حمید خرمدل در آئین سومین رزمایش کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی در قالب کمک مومنانه، علاوه بر کمک به

کد خبر : 11016
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
فرمانده سپاه فتح استان؛ ۲ هزار بسته اموزشی بین دانش اموزان نیازمند توزیع می شود

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از توزیع دو هزار بسته کمک آموزشی در قالب کمک‌های مومنانه از طرف گروه‌های جهادی خبر داد.

به گزارش پیک ملت ، سردار حمید خرمدل در آئین سومین رزمایش کمک‌های مومنانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین همایش‌هایی در قالب کمک مومنانه، علاوه بر کمک به اقتصاد خانواده‌ها، کمک به اقتصاد و تولید ملی است.

وی عنوان کرد: مطابق با فرمان رهبری برای ایجاد پویش کمک‌های مومنانه، مجموعه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، هلال احمر و مجموعه‌های سپاه از پا ننشسته و تمام تلاش خود را در این راستا بکار بسته‌اند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تشریح اجر کمک به همنوعان و نیازمندان، ادامه داد: همان‌گونه که به مردم عزیز قول داده بودیم تا پایان ویروس کرونا با تمام توان در کنارشان خواهیم بود.

خرمدل با اشاره به اینکه کمک‌های مومنانه تا هفته گذشته در قالب بسته غذایی بود، اظهار داشت: با شروع سال تحصیلی مقرر شد چندین مرحله کمک مومنانه در قالب بسته‌های آموزشی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در سومین مرحله رزمایش تعداد دو هزار بسته آموزشی شامل لوازم تحریر ه همه تولید داخلی و ایرانی هستند بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود، ادامه داد: ۹ هزار بسته ورزشی، هزار بسته فرهنگی و دو هزار بسته بهداشتی در ادامه رزمایش کمک مومنانه در آینده بین نیازمندان توزیع می‌شود.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.